Вторник, 2024 Мар 19, 09:58
БЕЗМ’ЯТЕЖНЕНСЬКИЙ НВК
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА
ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

  

БУТИ! ЖИТИ! ТВОРИТИ!
СВІТИТИ ВІЛЬНОЮ ДУШЕЮ

ГІМН ШКОЛИ
Нам школи іншої не треба,
Не треба інщих вчителів,
Хай спів наш лине аж до неба
Про наших других матерів.
Рідна школо, твої діти
На життєвий шлях,
Будем твої заповіти
Пам'ятати все життя.
Ми вам вклоняємся щиро,
Здоров'я й щастя зичим всім.
Бажаємо міцного миру
І успіхів в труді важкім.

 

 

 

АДРЕСА ЗАКЛАДУ:

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ

ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН

СЕЛО БЕЗМЯТЕЖНЕ

ВУЛ. ЦЕНТРАЛЬНА 2

ТЕЛ: 5-54-40

 

 

Фiлософiя школи:

 

  • Hавчання i виховання мають бути глобально орiєнтованими;
  • Духовнiсть, компетентнiсть, iнтелiгентнiсть - критерiї, притаманнi сучаснiй освiченiй людинi;
  • Прогрес людства визначається рiвнем iнтелекту особистостi;
  • Освiта повинна бути не вузькоспецiалiзованою, а загально-розвивальною;
  • Навчити глобально мислити, навчити вчитися - не гасло, а мета дiяльностi кожного вчителя;
  • Система виховання - демократична, спрямована на те, щоб кожна дитина вiдчувала себе особистiстю;
  • Дiти, вчителi, батьки - партнери, якi розумiють i поважають фiлософiю один одного;
  • Система дiяльностi учня й учителя єдина - результат;
  • Ставлення до дитини як стратегiчного партнера, повага її самобутнiстi;

Виховувати у дiтей потребу пiдходити до знань як до iнструменту

  • розв'язання життєвих проблем;
  • Висока ефективнiсть навчально-пiзновальної дiяльностi досягається завдяки глибокої її психологiзацiї;
  • Високий професiоналiзм, дослiдницька дiяльнiсть учителя, творчий пошук та творчий неспокiй - риси вчителя.

 

Загальнi вiдомостi:
Глобально орiєнтоване навчання - генеральний напрям педагогiчної i управлiнської дiяльностi школи, що сприяє адаптацiї дитини до iнтегративних процесiв людської спiльноти, створенню умов для його самореалiзацiї у рiзних видах творчої працi та задоволенню потреб та iнтересiв суспiльства.

 

 

У центрi навчально-виховного процесу школи стоїть учень з його обдарованiстю, високими потенцiйними можливостями та iндивiдуальними запитаннями.

У зв'язку з цим розвиток компетентної, гармонiйно-цiлiсної особистостi, як кiнцева мета дiяльностi школи, забезпечується у навчальному закладi за таких педагогiчних умов:

  • органiзацiя глобально-орiєнтованого навчання i виховання;
  • модернiзацiя змiсту навчання;
  • удосконалення методiв навчання i форм органiзацiї навчально-пiзнавальної дiяльностi учнiв;
  • розвиток глобального мислення, творчого потенцiалу суб'єктiв навчально-виховного процесу;
  • забезпечення наступностi навчання;
  • встановлення тiсної спiвпрацi з батьками та учнями;
  • реалiзацiя компетентiсної моделi випускника кожного ступеня навчання.

У процесi освiти ми вчились у минулого, намагаючись вiдтворити i вiдновити його; настав час учитися у майбутнього, випереджаючи його....

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзья сайта
Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz